XPD Документообіг XPD Адміністративні послуги XPD Діловодство XPD Конструктор
XPD Документообіг – повноцінна система електронного документообігу, яка має можливості налаштування та доопрацювання під специфіку конкретного замовника. Система охоплює всі процеси створення, обробки, зберігання документів та автоматизує основні процедури сучасного діловодства. XPD Документообіг вирішує завдання управління корпоративним контентом. Це бізнес-рішення дозволяє компаніям створювати інфраструктуру для впорядкування корпоративної інформації в електронному вигляді, управляти документоорієнтованими процесами та швидко отримувати доступ до необхідної інформації. Крім того, у разі потреби платформа XPages Dynamic дозволяє створювати нові модулі для вирішення специфічних завдань будь-якої компанії.
На цьому відеоролику представлено знайомство із системою електронного документообігу XPages Dynamic.
Служба обліку та управління кадровим складом організації
Інформація про контрагентів компанії: клієнтів, постачальників та партнерів.
Канцелярія. Обробка вхідних та вихідних документів з наступним контролем
Управление внутренней нормативно-распорядительной документацией
Дозволяє вести облік договорів різного типу
Забезпечення процесу створення та контролю виконання резолюцій та завдань
Забезпечення зберігання інформації
Забезпечення роботи в єдиному робочому просторі
Доступна для роботи з ПК, планшета, смартфона
Опис процесів, завдання, сховища та служби